woensdag 5 mei 2010

St. Maarten.

Foto's volgen later het uploaden lukte niet!

Woensdag 5 mei St.Maarten:

Vandaag vroeg wakker de kinderen slapen lekker door tot 8 uur, lekker op het gemak gedaan en als we boven komen zien we st. Maarten al liggen. We zullen zo rond 9 uur aanleggen, tijd genoeg voor een heerlijk ontbijt. Niet veel later melden de Somertjes zich ook al, ze zullen richting vliegveld gaan en ook een strandje opzoeken, wij zelf wilden de watertaxi nemen naar het strand en tevens het stadje even bekijken.

Om 10 uur gaan we aan wal, we gaan meteen door naar de water taxi en voor 6 dollar p.p. retour mogen we mee. Na 5 minuten staan we op het strand, en wandelen we op het gemak naar het centrum. We neme eerst 2 strandbedjes zodat we onze spullen kwijt kunnen. In het stadje koopt Jessy wederom een nummerplaat voor op zijn kamer, hij heeft er nu al 4, Aruba,Curaçao Miami en nu dus ook St.Maarten…..ook kijkt hij voor een zonnebril en ook die vind hij.

Na 1 uurtje houden we het voor gezien en zoeken onze bedjes op, Peter en Jessy gaan opzoek naar een jetski die ze erg snel vinden….voor 50 dollar mogen ze een half uurtje rondcrossen. Noa gaat de eerste 5 minuten ook mee en vind het helemaal super. Daarna gaan ze met z’n 2en op pad en maken makkelijk het half uur vol, jessy vind het uiteraard ‘’vet cool’’ omdat hij zelf mag varen/rijden!!

Noa die koopt een kaartje waarmee ze op het springkussen/glijbaan mag die in de zee ligt, niet echt een succes want na 3x houdt ze het voor gezien. Voor de rest liggen we lekker in de zee en op het strand, het is zalig en heerlijk warm. Helemaal fijn is het om te horen dat het bij ons koud en nat is…

Zo tegen 14 uur hebben we het gezien en nemen we de taxi terug naar de boot, we brengen de spullen naar de hut en eten daarna lekker pizza bij Sorento’s met daarbij een verse tonijnsalade..heerlijk. Daarna gaan we nog even lekker aan het zwembad liggen waar het een heel stuk rustiger is met een groot deel mensen nog aan wal. Tegen 17 uur gaan we richting de hut voor een lekkere douche. Voor vanavond hebben we kaartjes voor de ijsshow om 19 uur en we besluiten om daarna bij Johnny Rockets te gaan eten.

Net voor we de ijsshow binnen gaan besluiten de jongens om toch maar naar de kidsclub te gaan, ze hebben de smaak te pakken maar ze doen ook leuke dingen, om 21 uur vinden we ze terug op het basketbalveld maar ze komen nog niet mee, pas om 22 uur als het is afgelopen!

De ijsshow is prachtig, een hele goed show met leuke muziek echt wel de moeite waard. Daarna besluiten we om maar in de windjammer het buffetrestaurant te gaan eten, tegen 21uur zoeken we de hut op met Noa……morgen word een spannende dag, én jarig en we mogen al om 7.15 uur aan dek staan voor een excursie naar het Rainforrest in Puerto Rico

1. Hoi Nancy,

Op de eerste plaats gefeliciteerd met Noa! Luxe hoor om op zo'n cruise jarig te zijn.
    Ik krijg het gewoon zelf lekker warm als ik jullie verslag zie over de vakantie terwijl het hier gewoon echt koud is! Wat is er veel aanbod op 'zo'n cruiseschip zeg, daar sta ik echt van te kijken!!
    Geniet!!
    Groetjes,

Caroline

2. Esther Bleeker6 mei 2010 om 04:49

Gefeliciteerd Noa !!!!! een hele fijne en bijzondere dag zo op vakantie !

Esther

3. Ook alweer zo'n heerlijk ontspannen verslag. Leuk om te lezen hoe jullie genieten van de cruise. Veel plezier in het regenwoud!

4. Voor Noa,
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria, hiep hiep hoera, hiep hiep hiep hoera.
    Lieve schat hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag van Lilian en Ralph.
    He zo te zien hebben jullie een super tijd, hier regent het en is het koud, dus geniet van de watmte. Tot snel Lilian

5. Noa van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je tafel is al versierd en je kroon staat klaar in afwachting van de jarige. Wij wensen je een super dag met veel zon (hadden we hier maar een beetje zon i.p.v. 9 graden}. Ik ben vandaag samen met sven een uur met pumba in het bos gaan wandelen. De hond heeft het goed want hij gaat iedere dag een uur naar het bos. Veel plezier en een hele fijne verjaardag. Wil, Lucienne,Sven, Yentl,Niels en Pumba.

6. Noa, wat hebben jullie geluk! Zo'n mooi weer en jij dan ook nog als stralend zonnetje op je verjaardag! Daarom is het hier vast zo koud! Neem je straks wat zon en je stralende lach weer mee terug? Dan schijnt hier vast ook weer de zon! Een hele fijne verjaardag van Henry, Manon, Sil,Isa en de konijntjes Snuf en Poemel!

7. Heey Allemaal
    Wat een heerlijke berichten door je verhalen krijg ik het hier ook een beetje warm
    Ook van harte gefeliciteerd met Noa natuurlijk zo te lezen heeft ze een fijne dag gehad!
    Nancy als we slim zijn praten we bij Kupesj de herfstcruise en doorheen op dit schip met 2 leuke begleiders ( guess who)
    Geniet er nog lekker van