donderdag 6 mei 2010

Foto's St.Maarten



4 opmerkingen:

  1. Geweldige foto's Nancy!
    Gefeliciteerd met Noa's verjaardag, weer helemaal geweldig om het in een tropisch oord te vieren!
    Straks went ze er nog aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit allemaal.
    Nog heel veel lol toegewenst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou over jullie geen zorgen op dat bootje, dat gaat helemaal goedkomen zie ik zo. Wat een prachtige foto's.
    Dat zal nog afkicken worden ben ik bang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst gefeliciteerd met jullie grote kleine meid. Proficiat meisje, maak er een gezellige dag van. Verdwaal niet in het regenwoud van Puerto Rico en val niet van de klimmuur!
    Trouwens ook felicitaties voor jullie reisgenoot die een jaartje ouder wordt. Vanavond lekker feestje bouwen?
    Ik heb mijn hartje weer op kunnen halen aan jullie mooie foto's. Je hebt geen idee wat een tegenstelling dat is met het weer dat wij hier hebben. Vanaf vanmiddag alleen maar geregend en met pijn en moeite 8 graden, echt winterjas-weer!! Ik heb de subtropische-warmte dus maar opgezocht in het zwembad Aquana in Wurselen, ben moeten gaan afkoelen in het water. (Zal toch geen opvlieger zijn geweest?!)
    Noa, als je al je kaarsjes uitblaast en een wens mag doen, wil je dan misschien een beetje van jullie zon en warmte deze kant op sturen??? Alvast bedankt. XXX Karin

    BeantwoordenVerwijderen