zaterdag 8 mei 2010

Laatste zeedag.



Onze laatste zeedag is een dag van weinig woorden, zon relaxen en eten is feitelijk het einige wat we doen.....
We slapen lekker uit, en na het ontbijt zoeken we een plekje aan het zwembad, waarschijnlijk willen jullie het niet horen maar het zonnetje is FEL.....heerlijk!








We krijgen onze tijd dus heerlijk om en genieten van de laatste uren op dit schip.
De kinderen wisselen het zwembad af met de kidsclub en na het eten savonds gaan ze dansen in de discotheek, ze hebben deze week de tijd van hun leven gehad en praten al volop over de volgende cruise!
Nou ik denk dat we heel even minimaal 1 jaartje overslaan, maar dat valt bij hun nog niet in goede aarde.


We pakken tussendoor de koffers in die alweer om 23 uur moeten buitenstaan, alles past perfect. Smiddags kijken we op de promenade naar een speciaal buffet...

Onze chef - kok!

Nog wat foto's en dan maken wij ons klaar voor de laatste nacht. Morgen halen we de auto op en rijden richting Orlando waar we hebben afgesproken mat Mary en JK voor te eten en voor hun huwelijkscadeau te overhandigen!























Het uitzicht van onze laatste avond:

8 opmerkingen:

  1. Nou ik kan me voorstellen dat de cruise waanzinnig is. Lijkt ons ook heerlijk, nou geniet nog in Orlando, wij lezen lekker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje dit was jullie laatste zeedag alweer times fly..! Het gaat echt veelste snel. Het ziet er super uit op de foto`s allemaal. En die zonsondergang echt mooi...Hier schijnt vandaag ook het zonnetje haha!Maar niet zo fel als bij jullie. Nu nog even genieten in Orlando, welk park gingen jullie ook alweer heen:D? Veel plezier daar!! Groetjes XX uit het zonnige zuiden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een bekende die aap van handoeken hahahahahaha....nou meid jullie kijken terug op een mooie relaxte super week....
    nu wordt het een druker schema denk ik in orlando...maar veel plezier en een goede reis naar orlando
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Luitjes,

    Wij zijn er ook klaar voor de koffers zijn gepakt en wij komen ook naar jullie felle zonnetje....we smsen als we zijn gearriveerd.
    Helaas hebben de vluchten vertragingen van minimaal 2 uur,dit weer ivm vulkaan wolken..maar als we lucht maar in gaan dat vinden we het belangrijkste.

    Ik heb alles gelezen van jullie avontuur en het ziet er weer geweldig uit.je had me vergeten de weblog door te sturen maar deze heeft lucienne me via de mail gestuurd.

    weet je wat ik ben vergeten door onze vakantie stress noa te smsen om te feliciteren nou bij deze en het cadeau komt eraan als we allemaal weer in nederland zijn gearriveerd.

    ik wens jullie nor een leuke week in orlando en je hoort van me als we in Las Vegas zijn gearriveerd.

    xxxxxxxxxxxxxx claudia peter en de kids.

    ps je hoeft mijn kids niet ziek te melden voor ik het vergeet op maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Mothersday!!!
    Ik hoop voor je dat ze je door al die leuke dingen van de cruise niet vergeten zijn.
    Ik ben hier helemaal in de watten gelegd met het traditionele ontbijt op bed (Sjpek en onze eigen scharreleitjes!), de nodige knutsels van school en last but not least het orgineelste en modernste moederdagkadootje ooit: een powerpoint-presentatie van 9 bladzijden van Nikki met een heel hoog hartjesgehalte. Hier is ze al 2 weken mee bezig geweest zonder dat ik het in de gaten heb gehad!!! Die kids van 11 die doen je wel wat voor, ha, ha!!
    Een goede rit naar Orlando en veel plezier bij Mary en JK. Ik hoop dat jullie tweede week net zo spectaculair gaat verlopen!
    Groetjes, Karin
    P.s. Noa, koop nog maar wat kaarsjes en blijf maar blazen, gaat de goede kant op met het weer hier, was vandaag alweer wat meer zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Esther Bleeker9 mei 2010 om 10:47

    Een hele fijne 2e week , de week op de boot is omgevlogen he
    Nou geniet er lekker van, en vooral van het weer want hier draag ik gewoon een sjaal en een winterjas, en dat voor de meivakantie
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, wat is dat snel gegaan zeg. En wat een heerlijke tijd hebben jullie gehad. En de kok is overduidelijk ook een levensgenieter (vooral zijn eigen lekkernijen, schat ik zo in) !! HAHA !!

    Jullie zijn inmiddels al in Orlando, denk ik ! Of onderweg. Voor ons is het hier (helaas) alweer bedtijd !

    HAVE FUN !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zon.. wat is dat?? Hier weer een grijze dag maar de kids hebben toch lekker buiten gespeeld. Geniet van jullie dagen in Orlando en wie weet wordt jullie vakantie nog verlengd door een of andere aswolk!
    Dikke kus!
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen