donderdag 13 mei 2010

De laatste uren...



Donderdag 13 Mei. 
De dagen zijn gewoon omgevlogen, het is alweer Donderdag! Terwijl Nederland Hemelvaarts dag viert (en wij 2 hele leuke feestjes missen) genieten we hier van onze laatste dag!!

We slapen heerlijk uit, nouja Noa in elk geval tot half 11 even lekker bijtanken.
Als we allemaal zijn aangekleed rijden we naar Panera Bread voor een lekker ontbijtje, je kunt daar gewoon verschillende soorten bagels bestellen al dan niet met kaas of ham die ze dan toasten. Ook hebben ze heerlijke croissant en chocolade broodjes!

Daarna rijden we even door naar de Premium ik wil nog 1 truitje ruilen wat ik moest mee brengen en tevens even kijken voor schoenen voor de kinderen bij de Nike, nou we slagen en staan vrij snel weer buiten.

Op naar Ralph Lauren, truitje ruilen andere uitkiezen en toch dat ene leuke truitje wat al de hele week me de ogen uitsteekt maar inslaan. En 2 hele mooie badlakens en dan is het toch écht klaar ik kan geen Mall of winkel meer zien!!
Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.











Onderweg blijft het speciaal als we het Disney property oprijden, ook het hotel ziet er super sjiek uit!

We zijn rond de middag terug bij het hotel en genieten lekker van de zon en het zwembad, gewoon lekker relaxed. Tegen 16 uur zijn de Somertjes ook terug en kletsen we gezellig bij. We laten de kinderen nog 1 uurtje zwemmen zodat wij alvast de koffers kunnen inpakken en wonderwel...het past. Nouja we hebben 1 tas extra maar volgens mij hebben we nog gewoon 2 piece concept dat staat ook zo op ons ticket, we nemen de gok.
We besluiten samen te gaan eten met de Somertjes en daarna af te sluiten met een midgetgolf voor de kinderen....dat vinden ze het einde.




Om half 7 rijden we richting Golden Corral waar we aanschuiven voor het buffet, het eten smaakt ons goed al zal het nooit meer mijn favoriete restaurant worden. De kinderen hebben de grootste lol en eten ook nog redelijk goed, vorig  jaar aten die van ons 2 weken lang alleen maar pizza terwijl ze nu eigenlijk vanalles wat gegeten hebben.





Na het eten steken we over richting midgetgolf waar de kinderen zich kostenlijk amuseren en ze slaan zich waarempel niet eens de koppen in met hun golf sticks!! Het is een prachtige baan om een vulkaan gemaakt die hoe toepasselijk, om de zoveel minuten vuur néé geen as uitstoot! Naar 11 holes houden we het voor gezien en rijden we terug naar het hotel.

Ze vinden het allemaal vreselijk dat de vakantie is afgelopen en Jessy vraagt zich af of we niet ''gewoon'' de vlucht kunnen omboeken....helaas kan dat niet en ook wij hadden nog wel graag een paar dagen gebleven!

We leggen de kinderen op bed en gaan nog even met Lein en Gj naar de lobby om de foto's over te zetten op elkaars pc, maar dan is het echt tijd om afscheid te nemen.....wat is het omgevlogen!
Hun rijden morgenvroeg al om 5 uur weg terwijl wij zo rond 10 uur gaan rijden, onze vlucht vertrekt om 18 uur en ondertussen hebben we al ingecheckt.
Het grappige is dat we de dezelfde stoelen hebben als de heenreis 40 en 41 H&K.



Op naar Miami het laatste stukje van deze  geweldige reis!!

6 opmerkingen:

  1. Jammer dat de vakantie ten einde is, een goede terug vlucht/reis van ons. Bedankt voor het vele leuke leesvoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En inderdaad, zo is het ineens voorbij. Maar wel een geweldige 2 weken geweest voor jullie ! Hele goede terugvlucht. En ... het zonnetje schijnt hier !! Dus wie weet ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aan alle goede dingen komt een eind jammer genoeg...een goede reis terug naar huis en bedankt dat ik mee heb mogen genieten van jullie mooie vakantie
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zo'n reisverslag. ik heb nog nooit zovaak gekeken of er iets nieuws te lezen was. Een goede vlucht naar huis. Ik mag sven niet helpen met het opruimen van jullie huis dus ik hoop dat ik het hem goed geleerd heb en dat jullie een opgeruimd huis vinden. De kasten zullen wel te klein zijn met zoveel aankopen.Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Allemaal
    Een fijne terugvlucht!!
    Kus Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo vakantiegangers!!
    Nou, wij hebben op Hemelvaartsdag een superfeest van Ghian gehad, dus dat hebben jullie inderdaad gemist. Maar eerlijk is eerlijk, dat kan toch net (!) niet tippen aan Disney in Orlando....
    Ik heb je dit keer helaas niet dagelijks op de voet kunnen volgen maar ben inmiddels alweer helemaal bijgelezen. Je hebt in elk geval een heleboel fans die met meer dan heel veel plezier je blog hebben gelezen, en ik was er wederom eentje van!! Ik verheug me nu al op je blog van New York in oktober.
    Voor zondag melden ze hier heeeeeel goed weer; 15 graden en een beetje zon, kunnen jullie meteen een beetje acclimatiseren.
    Een hele fijne terugreis gewenst enne: leg die winterjas van Jessy maar bovenop in het koffer, kan hij 'm meteen aan, ha, ha!!!
    XXX Karin
    en groetjes van Jack,Nikki,Rachelle en Ghian
    met een pootje van Scip

    BeantwoordenVerwijderen