zondag 7 februari 2010

De laatste puntjes op de i.

Eigenlijk is al vrij snel alles geregeld en geboekt. Ook de auto is alvast maar vastgezet, de eerste 3 dagen in Miami hebben we gekozen voor een Pontiac G6 we hebben we deze auto al een paar keer gehad en dat bevalt ons prima. Voor de week Miami-Orlando hebben we besloten een SUV te boeken, toch iets ruimer en groter vooral lekker voor de lange afstand die we moeten rijden.

De laatste keer dat we in Orlando waren had ik via de reisagenten contact persoon een 10 daagse hopperpass geregels met 50% korting. Die hebben we nu niet nodig, daarom kijken we wat de overige mogelijkheden zijn. Ik kan een 2 daagse hopperpas inclusief waterparken geheel gratis krijgen, kijk dat is leuk en dat regelen we dan dan maar vast. Verder wil Peter graag naar het waterpark Aquatica, ook daar probeer ik uiteraard iets te regelen en ook daar lukt het ik krijg 50% korting voor zowel mij als Peter! Dat zijn de leuke dingen als reisagent zijnde......
Dan hebben we 2 van de 4 volle dagen ingepland, de overige 2 dagen laten we op zijn beloop we zien wel wat we gaan doen, vervelen zullen we ons in elk geval niet!

5 opmerkingen:

  1. Wat vervelend allemaal zeg .... Al die kortingen en gratis kaartjes ... Toch het verkeerde beroep gekozen ik ;-) !

    Nou nog hopen dat het hotel goed is in Orlando ! Haha !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja, ik denk vast dat je het verkeerde beroep hebt!! Je weet toch dat je op een reisbureau werkt al een roeping (ofzoiets) niet voor het salaris in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een regeltante ben je toch!
    Wat leuk om weer een blog van jullie te kunnen volgen, en dat ga ik dus ook dit keer zeker de weet weer doen. Dat wordt weer kwijlen...
    XXX Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben met veel plezier je blog aan het lezen en lees dat je via een reisagenten contactpersoon goedkope tickets hebt kunnen regelen, ben vorig jaar naar de parken geweest en kon bij disney geen enkele korting krijgen en bij Seaworld, kennedyspace alleen voor mij zelf de helft. Dit jaar gaan we weer naar Florida en lees dat het jou wel gelukt is! Hoe heb je dat gedaan? Zou graag gebruik maken van een eventuele reisagentenkorting, ik ben in het bezit van een Iata card, zou jij mij eventueel verder willen helpen?

    Alvast bedankt,

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen