dinsdag 11 mei 2010

Orlando.

We slapen allemaal heerlijk wat een super bedden en nog beter je hoort helemaal niks op de gang of waar dan ook. We besluiten te gaan eten bij de Golden Corral, je hebt dan een ontbijt buffet waar je onbeperkt kunt eten, we gingen er 2 jaar terug geregeld met opa & oma eten!


Maar het valt ons erg tegen het lijkt wel een vreet schuur, of zijn we na de boot zo verwend?? nee, er ligt spek met ei en daarnaast gewoon vlees in saus en rijst met aardappels enz....dat wil je toch allemaal niet zien op de nuchtere maag!











We gaan snel door naar de Premium Outlet die er bijna naast ligt, time for shopping!
Peter is aan de beurt die arme jongen had nog niks,  we beginnen dan ook bij Tommy Hillfiger en daar slaagt hij erg goed de kinderen zien ook vanalles leuks voor zichzelf en Noa heeft al snel een leuk vestje en een enig wit jurkje in haar handen. Jessy vind een tshirt wat hij leuk vind en ik zelf zie dé witte broek waar ik naar opzoek was en een SUPER leuke bikini...we  zijn geslaagd!
Bij de kassa herinner ik me het blog van Robert jan en vraag of er kortings coupons zijn en die zijn er we krijgen 10% korting over alles...toch mooi meegenomen al waren er al flinke kortigen overal op!
Peter is zowaar blij aan de kassa!



We hebben het daarna al snel gezien we gaan nog even naar de ralph lauren voor een moederdagscadeautje voor oma, Noa vind de winkel zelfs naar oma ruiken en gaat  er bijna van huilen ik vertel haar maar niet dat als wij thuiskomen opa&oma 2 dagen later weer op vakantie vertrekken want anders was ze geheid in dikke tranen uitgebarsten!! Overigens vieren we mijn moederdag volgende week zondag als we thuis zijn, dus Lucienne het kan kloppen dat je de gemaakte cadeautjes niet voorbij zag komen die liggen thuis nog.

We gaan naar de Publix voor zwembanden en onze lunch, we halen wat stokbrood, kaas en jam we komen de middag wel door. Eenmaal in het hotel laden we de auto leeg.
     



De rest van de middag liggen we heerlijk aan het zwembad (ik in de nieuwe bikini) ben er zo blij mee!! En als snel zien we de Somertjes ook voorbijkomen en kletsen we gezellig bij.

We besluiten S" avonds te gaan eten bij Olive Garden iets wat we al heel vaak voorbij hebben zien komen op andere blogs, we moeten even wachten maar dat stelt niks voor al snel kunnen we aan tafel. Iedereen besteld een steak of iets van vlees en ik neem een salade met kip...het smaakt ons erg goed.  


Wij besluiten nog even opzoek te gaan naar de Abercrombie winkel maar dat wordt niks, de mall waar we uiteindelijk terecht komen sluit om 21 uur en het is al 22 uur......terug naar het hotel dan maar, al snel liggen we alle 4 heerlijk op bed even nog wat relaxen en daan lekker slapen, op naar de volgende dag dan staat na een rustige ochtend Disney World op het programma!! 

8 opmerkingen:

  1. Hallo Nancy en fam.

    Als je een paar dagen niet hebt gelezen, dan lijkt het wel een boekwerk. Wat stop je er veel tijd in!! Hartstikke leuk zeg. Wat beleven jullie veel op zo'n vakantie, ongelooflijk. Ik ga Richard echt warm maken voor ook eens een keer zo'n vakantie!! Als je nog een "Ijslandse aswolk" of zo kunt regelen, zou ik het zeker doen. Het regent hier en het is koud, een weekje langer zou dus geen straf zijn.
    Geniet nog!

    Groetjes,

    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.s. Je bikini staat je fantastisch:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker eten allemaal! Als we er ooit nog eens in de buurt komen ga ik, lekker eigenwijs als ik ben, toch bij Golden Corral voorbij. Voor warm eten kun je me wakker maken, dus ook als ontbijt!!!
    Super bikini heb je gescoord. Ongelofelijk, een lachende man aan de kassa, die Peter heeft ECHT vakantie, ha, ha!!
    Veel plezier in Disney world, hoe stel je je daar een rustige ochtend voor?
    XXX Karin
    P.s je wil echt niet weten hoe koud het hier is, vandaag de hele dag gemiezerd. Als jullie terugkomen staat er beter weer gepland.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor met die banden over de lazy river zeg maar. En het ziet er reuze gezellig uit bij eten .

    Nou lekker genieten hoor!

    Hartelijk groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Esther Bleeker11 mei 2010 om 11:35

    Leuk hoor iedere keer het verslag lezen en de foto's bekijken ! Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bikini ziet er goed uit ! En het lekkere genieten ook. En een man die blij bij de kassa staat; dat wil ik hem echt nog eens even face-to-face navragen, want dat is bij mij nog niet echt gebeurt (of ligt dat aan mij ...) ;-) !

    Lachen, die grote bakken sla zie ik ook weer staan. Onze eerste keer afgelopen week bij Olive Garden (met Patrice, Lex en kids) moesten we zo lachen om die grote bakken, we wisten niet wat we zagen !

    Nou geniet nog lekker; hier is het aan het gieten ....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Nancy, hebben jullie plaats genoeg in de koffers met al die inkopen. Een tweede koffer is nu niet meer gratis. Leuke blog trouwens en ook leuke foto's. Geniet er nog maar van het is hier vies, koud en nat lijkt wel herfst. Misschien kun je nog wat bij boeken.
    groetjes de blaauwtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo daar
    wat een leuke bikini heb je gescoort...erg leuk...en iedereen dus goed geslaagd...onze fav winkel zon beetje de tommy winkel...en mijn dochter baalt onzettend want toen wij er waren in feb was er geen bikini te zien :-(( maar goed...nog even melden dat ik golden coral ook net een vreetschuurvond wij zijn er savonds geweest...maar het eten was er erg lekker..groetjesss en nog een fijne vakantie..
    en een super leuk verslag
    marij

    BeantwoordenVerwijderen