zondag 2 mei 2010

Dag 3 Miami.

De avond  bij Simone was erg gezellig, hier onder nog even 2 foto's hoe prachtig ze wonen:

De volgende ochtend krijgen we al om half 8 een sms van de Somertjes we treffen elkaar in de Lobby en gaan samen ontbijten, de stemming zit er meteen goed in.
We hebben er in elk geval zin in!

Wij besluiten naar Bionda&Erik te rijden die ook de avond van te voren zijn aangekomen ze zijn op huwelijksreis. Ze zitten  in een hotel downtown.  Lein en GJ gaan shoppen. En na even wat zoekwerk ( hun hotelnaam was gewijzigd) vonden we hun dan toch wel. We besluiten ze mee te nemen naar Bay Side, een leuk haven gebied met gezellige winkeltjes....ze slagen nog bij de Disney store voor hun kinderen. Na 2 uurtjes houden we het voor gezien en besluiten ze mee te rijden naar ons hotel. Waar we ons lekker aan het zwembad installeren, lekker hoor.

Het is wel vrij bewolkt maar wel erg warm.
Erik vermaakt de kinderen in het zwembad en wij kletsen gezellig bij.
De Somertjes komen maar niet en blijken goed te zijn geslaagd,  als ze  even laten komen duikt GJ even op bed hij voelt zich niet lekker, daar kan ik me iets bij voorstellen als ik hoor wat ze allemaal gekocht hebben.....ha ha.

De kinderen storten rond 4 uur in en gaan vrijwillig een uurtje op bed liggen. Niet veel later komen Daan en Eva en duiken ze allemaal samen nog lekker in het zwembad....ze vermaken zich prima!


We besluiten die avond allemaal samen naar de Outback te gaan, aangestoken door alle verhalen zijn de verwachtingen hoog....we zoeken even snel waar er eentje zit en besluiten naar Miami Downtown te rijden bij Coral Gables zodat we Bionda & Erik daarna kunnen afzetten in hun hotel. Ik besluit slim te zijn en even te reserveren, we zijn toch met 10 man, om 19.15 uur is er voor ons een tafel vrij.

Het begint goed, we worden helemaal omgeleid en het verkeer staat muurvast het duurt dus  wel even voor we uiteindelijk op de grote weg zitten, en we komen dan ook bijna 3 kwartier later aan dan afgesproken. Onze tafel blijkt al weg en we moeten met pieper even 10 minuutjes wachten, dat gaat vlug. We bestllen allemaal snel , de mannen gaan voor de Melbourne Bionda en lein voor de Teriyaki en ik neem de steak van het huis....de salade en het brood vooraf smaken goed.....

Uiteindelijk komt het hoofdgerecht en vergeten ze Jessy, die zit ondertussen al van ons allemaal mee te eten omdat hij bijna sterft van de honger, we geven het dus wel door maar hoeven niet opnieuw voor hem een bord omdat hij al genoeg op heeft.


We moeten eerlijk bekenen dat het ons tegenvalt, het eten is prima maar om nu te zeggen spectaculiar...sorry MaTT Rob waarschijnlijk zijn we gewoon verwend!! We zijn het uiteindelijk allemaal zat, het is laat en de kinderen worden moe, we rijden via het hotel van Bionda terug naar ons hotel waar we na dat we de kinderen op bed hebben gelegd nog even bijkletsen met lein&GJ, daarna vallen we moe in bed, onze laatste nacht in dit mooie hotel voor Ramon het betreft het Riu Florida hotel, waar ik vrij goedkoop of zelfs gratis kan blijven omdat ik daar via mijn werk punten voor spaar!  Het is voor ons dan ook al de 3de keer in dit hotel en het bevalt prima.

We maken ons klaar voor het inschepen op de Liberty of the Seas!

4 opmerkingen:

  1. Wat geweldig gat we jullie zo kunnen volgen. ik ben er nu achter hoe ik een reactie kan plaatsen. De groetjes aan de kids en ik blijf jullie volgen. Groetjes Lucienne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Nancy en co,

    Ik ben jullie aan het volgen, tot nu toe vermaken jullie je erg goed zo te horen al lekker geshopt:D..vandaag het schip op voor de cruise, geniet ervan:D! Hier alles goed alleen het weer kan beter...vandaag veel regen:(. Dinsdag op kantoor zal ik Daniela even helpen zodat ze ook een berichtje kan plaatsen!!
    Ben benieuwd naar jullie avonturen op de cruise.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met zo'n grote groep naar Outback, ons bevalt dit restaurant toch ook altijd wel. De Blooming union vooraf pffff, waren wij er ook maaar ;-(.

    Heerlijk te lezen dat jullie zo'n plezier hebben !! We lezen elke dag even bij en genieten mee..

    Fijne trip !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Nancy en fam.

    Wij zijn net terug van een kinderloos weekendje Den Haag en voelden ons heel luxe, maar nu ik jullie verhalen heb gelezen..... Heerlijk, doe mij ook maar zo'n mall. Je bent overal al goed bekend zo te lezen. Geniet volop en ik blijf jullie volgen. Leuk om te lezen en zo krijg ik ook een beetje vakantiegevoel zolang ik naar je site zit te kijken in plaats van naar buiten.

    Enjoy!!!!!
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen